شرح وظایف روابط عمومی
1-نظارت بر حسن اجرای آیین نامه اطلاع رسانی دانشگاه
2-حضور فعال در جلسات شورای مدیران واحد مربوطه
3-افکار سنجی از مشتریان داخلی و خارجی واحد مربوطه
4-تحلیل محتوای کیفی و کمی از انتقادات و پیشنهادات مشتریان
5-نظر سنجی ادواری از مشتریان داخلی و خارجی
6-نیاز سنجی اطلاعاتی و تولید محتوای مورد نیاز مخاطبین واحد مربوطه
7-تحلیل محتوا از انعکاس رسانه ها از اخبار واحد مربوطه
8- بزرگداشت مناسبت های ملی ، مذهبی و سازمانی
9-نظارت بر تبلیغات محیطی واحد مربوطه
10- برگزاری نشست های خبری با نظارت واحد ارتباط رسانه ای روابط عمومی دانشگاه
11-انجام مصاحبه های رسانه ای با هماهنگی واحد ارتباط رسانه ای در حوزه عملکردی، دستاوردی و افتخارات
12- رصد روزانه رسانه ها اعم از شبکه های اجتماعی، سایتهای خبری،صداوسیما و روزنامه ها
13- تدوین و تنظیم جوابیه و تکذیبیه و ارسال به روابط عمومی دانشگاه
14- برپایی نمایشگاه دستاوردی از اقدامات و عملکرد واحد مربوطه
15-تولید روزانه اخبار و ارسال به واحد خبر وبدای دانشگاه
16-اطلاع رسانی خدمات به ذینفعان
17-اطلاع رسانی فرآیندها به ذینفعان
18-اطلاع رسانی عملکرد، دستاورد و افتخارات واحد مربوطه به مشتریان داخلی و خارجی
19-مدیریت وب سایت واحد مربوطه و تولید محتوای متناسب
20-تهیه و انتشار ماهانه گزارش عملکرد واحد مربوطه از طریق فضای سایبر
21- پوشش رویدادهای مهم واحد مربوطه در قالب خبر عکس خبری و فیلم مستند و ارسال به روابط عمومی دانشگاه
22-تکریم خبرنگاران رسانه های گروهی و همکاری لازم پس از هماهنگی با واحد ارتباط رسانه ای
23-انجام تشریفات مقامات استانی و کشوری بر اساس پروتکل در بازدید از واحد مربوطه
24-نظارت بر انتشارات در سطح واحد مربوطه