رئیس اداره
بهار طيراني شماره تلفن :37002323 پست الکترونيک :TayeraniB1[at]mums.ac.ir
کارشناس اداره
رضا هاشم پور شماره تلفن:37002228 پست الکترونیک : hashempourr1[at]mums.ac.ir
نرم افزار
• نظارت بر پشتيبان گيري دوره اي از داده هاي مهم مربوط به نرم افزارها• فراهم سازي بستر استفاده از منابع نرم افزاري شبکه ازقبيل نصب و راه اندازي نرم افزارهاي مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نياز واقعي آنها جهت جلوگيري ازترافيک نرم افزاري در هر سيستم (قراردادن پکيج نرم افزارها در سرور)• نيازسنجي نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي لازم دراين خصوص به مرکز در جهت تهيه ، آماده سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز• ارتباط مستمر با شركتهاي طرف قرارداد واحد و رفع اشكالات و نيازهاي كاربران• ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها• رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري
سخت افزار
• سرويس دوره اي سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه• رفع اشکالات و موارد پيش آمده در هر سيستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها(طبق فرآيند واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات)• برآورد نيازهاي سخت افزاري حوزه و نظارت بر خريد با هماهنگي مديريت حوزه و مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه (در صورت نياز)• رفع عيب اوليه تجهيزات غير فعال شبکه (داکت، پريز شبکه، رک، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبکه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات• رفع عيب اوليه تجهيزات فعال شبکه (سوييچ، اکسس پوينت، تجهيزات بي سيم و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبکه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات
HIS
•برنامه ريزي در جهت آموزش کل پرسنل بيمارستان •آموزش موردي به پرسنل در بخشها و واحدها .• تعريف بانکهاي اطلاعاتي خاص آن بيمارستان .• ارتباط بين بيمارستان و تيم نرم افزار در مورد خواسته ها و نيازهاي مجموعه.• اعلام گزارش خرابي و نقص به کميته HIS و پي گيري رفع آن از طريق مسئول مربوطه.• نياز سنجي سخت افزار مورد نياز و پي گيري رفع آن از محل تامين.• تهيه پشتيبان از ديتا بانكهاي HIS.• تغيير و تعريف اطلاعات اصلي آن بيمارستان .• اعلام درخواست تغييرات در نرم افزار به واحد HIS .• اعلام درخواست جديد با هماهنگي واحد HIS با رعايت استانداردها .• با توجه به پيوستن شبکه هاي HIS به Domain دانشگاه ، تهيه ليست کامپيوتر ها و محل آنها جهت استفاده Remot .
آموزش
• مشارکت در برگزاري برنامه هاي آموزشي مديريت IT• شرکت فعال در برنامه هاي آموزشي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه• آموزش موردي کاربران و تهيه جزوات آموزشي مورد نياز• ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد
شبکه
• ارتقا سرورهاي محلي به منظور بهينه سازي ارائه سرويس به كاربران• اقدام درجهت اتصال و يا انفصال کامپيوترهاي موجود در حوزه بنا به نياز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظيمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مديريت فناوري.• برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مديريت فناوري• حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور
سايت
•طراحي Web Site براي تمام بخشهاي حوزه با در نظر داشتن استانداردهاي تعريف شده از سوي مديريت فناوري • بروزرساني صفحات وب سايت• قراردادن اخبار مرتبط با حوزه کاري مربوطه و مورد نياز عموم درسايت • طراحي فرمهاي و گنجاندن آن در سايت در جهت کاهش مراجعات مستقيم ارباب رجوع به محل و حرکت در جهت تکريم ارباب رجوع • نظارت و کنترل محتواي صفحات با رعايت سلسله مراتب اداري در مطالب ارائه شده براي Website حوزه