"واحد فناوری اطلاعات" |
کارشناسان واحد لیلا صالح مقدم شماره تلفن:37002229 پست الکترونیک : SalehMoghaddamL3[at]mums.ac.ir
نرم افزار• نظارت بر پشتيبان گيري دوره اي از داده هاي مهم مربوط به نرم افزارها • فراهم سازي بستر استفاده از منابع نرم افزاري شبکه ازقبيل نصب و راه اندازي نرم افزارهاي مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نياز واقعي آنها جهت جلوگيري ازترافيک نرم افزاري در هر سيستم (قراردادن پکيج نرم افزارها در سرور) • نيازسنجي نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي لازم دراين خصوص به مرکز در جهت تهيه ، آماده سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز • ارتباط مستمر با شركتهاي طرف قرارداد واحد و رفع اشكالات و نيازهاي كاربران • ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها • رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري
سخت افزار• سرويس دوره اي سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه • رفع اشکالات و موارد پيش آمده در هر سيستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها(طبق فرآيند واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات) • برآورد نيازهاي سخت افزاري حوزه و نظارت بر خريد با هماهنگي مديريت حوزه و مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه (در صورت نياز) • رفع عيب اوليه تجهيزات غير فعال شبکه (داکت، پريز شبکه، رک، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبکه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات • رفع عيب اوليه تجهيزات فعال شبکه (سوييچ، اکسس پوينت، تجهيزات بي سيم و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبکه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات
HIS•برنامه ريزي در جهت آموزش کل پرسنل بيمارستان •آموزش موردي به پرسنل در بخشها و واحدها . • تعريف بانکهاي اطلاعاتي خاص آن بيمارستان . • ارتباط بين بيمارستان و تيم نرم افزار در مورد خواسته ها و نيازهاي مجموعه. • اعلام گزارش خرابي و نقص به کميته HIS و پي گيري رفع آن از طريق مسئول مربوطه. • نياز سنجي سخت افزار مورد نياز و پي گيري رفع آن از محل تامين. • تهيه پشتيبان از ديتا بانكهاي HIS. • تغيير و تعريف اطلاعات اصلي آن بيمارستان . • اعلام درخواست تغييرات در نرم افزار به واحد HIS . • اعلام درخواست جديد با هماهنگي واحد HIS با رعايت استانداردها . • با توجه به پيوستن شبکه هاي HIS به Domain دانشگاه ، تهيه ليست کامپيوتر ها و محل آنها جهت استفاده Remot . آموزش• مشارکت در برگزاري برنامه هاي آموزشي مديريت IT • شرکت فعال در برنامه هاي آموزشي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه • آموزش موردي کاربران و تهيه جزوات آموزشي مورد نياز • ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد شبکه• ارتقا سرورهاي محلي به منظور بهينه سازي ارائه سرويس به كاربران • اقدام درجهت اتصال و يا انفصال کامپيوترهاي موجود در حوزه بنا به نياز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظيمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مديريت فناوري. • برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مديريت فناوري • حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور سايت•طراحي Web Site براي تمام بخشهاي حوزه با در نظر داشتن استانداردهاي تعريف شده از سوي مديريت فناوري • بروزرساني صفحات وب سايت • قراردادن اخبار مرتبط با حوزه کاري مربوطه و مورد نياز عموم درسايت • طراحي فرمهاي و گنجاندن آن در سايت در جهت کاهش مراجعات مستقيم ارباب رجوع به محل و حرکت در جهت تکريم ارباب رجوع • نظارت و کنترل محتواي صفحات با رعايت سلسله مراتب اداري در مطالب ارائه شده براي Website حوزه مطالب علمیراهنمای کار با برنامه HIS |