- بازدید: 171
امتیاز کاربران
"پیگیری امور بیماران" |
معرفی واحدمعرفی این مرکز بر مبنای رسالت خویش مبتنی بر ارائه خدمات سلامت ایمن،اثربخش،به موقع و تکیه بر اصل مشتری مداری، بهره گیری از شایستگی های کارکنان به منظور تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه و ارتقای کیفی خدمات، با هدف پیشگیری و اطمینان از ارائه مراقبت از بیماران *دفتر پیگیری امور بیماران*را راه اندازی نمود. شرح وظایف دفتر پیگیری امور بیماران 1-پیگیری ارائه خدمات در بازه زمانی مورد انتظار، از طریق پیگیری امور بیماران و بر اساس نوع خدمات بستری
2- پیگیری امور بیماران با رویکرد پیشگیری از شکایات و نارضایتی
3- جمع آوری و تحلیل ریشه ای شکایات، انتقادات و پیشنهاداتِ بیمار، خانواده و کارکنان توسط 4- سنجش رضایت از بیماران و همراهان با همکاری اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار 5- انجام ساير امور محوله در چار چوب وظايف قانوني
فرآیندهافرآیند پذیرش بیماران در بیمارستان فرآیند ترخیص بیماران در بیمارستان فرآیند ارائه خدمات بستری در بیمارستان فرآیند ارائه خدمات سرپایی در بیمارستان فرآیند تهیه و توزیع دارو و لوازم مصرفی در بیمارستان فرآیند رسیدگی به پیشنهادات،انتقادات و شکایات همراه بیمار
|